تاثیر استفاده از دانش علوم اعصاب (نروساینس)در کسب و کارها چیست؟
بر کسی پوشیده نیست که امروزه همه برندهای معتبر جهانی مانند اپل، کوکاکولا، فیس بوک، گوگل، نستله، BMW و اینتل از ابزارها و دانش علوم اعصاب برای نوآوری استفاده میکنند. ما سال هاست که در عصر اطلاعات زندگی میکنیم. به سختی میتوانیم به یاد بیاوریم که داشتن یک تلفن با دکمهها و صدای جیغ در هنگام اتصال با مودم به شبکه جهانی وب چگونه بود. با این حال، در دنیای کسب و کار، برخی از صنایع و شرکتها هنوز در گذشته زندگی میکنند و از مواردی مانند گروههای متمرکز، نظرسنجی و مصاحبه استفاده میکنند و این همان چیزی است که هنوز در بسیاری از مدارس کسب و کار به اصطلاح مدرن به مردم آموزش داده میشود.
تاثیر استفاده از علوم اعصاب در عصر دیجیتال چیست؟
در حالی که پیشرفتهای فناوری جدید عصر دیجیتال به ما در زمینههایی مانند کار، مطالعه یا روابط شخصی کمک میکنند، استفاده نامتعادل از آنها میتواند مشکلاتی مانند استرس مضر، کاهش دامنه توجه، تمرکز، به خاطر سپردن، حفظ اطلاعات و یادآوری را ایجاد کند که بر سلامت، عملکرد و دستیابی به نتایج تأثیر میگذارد. هدف استفاده از علوم اعصاب، حفظ و توسعه مهارتهای شناختی و عاطفی (هوش هیجانی) برای دستیابی به عملکرد بالا است که با تمرینهایی با هدف آرامش بدن و ذهن برای تنظیم استرس و افزایش انعطافپذیری، بهبود سلامت، افزایش توجه، حافظه و بهینهسازی روابط، تفکر انتقادی، تخیل، تجسم و خلاقیت همراه است.
موسسه تحول کسبوکار با استفاده از علوم اعصاب چیست؟
در فضای کسب و کار امروزی که به سرعت در حال تحول است، ضروری است که رهبران بتوانند با انعطافپذیری و چابکی از VUCA عبور کنند. تحول دیجیتال به طور اساسی روشهای فعالیت شرکتها و تعامل کسب و کارها با مشتریان را تغییر داده است. نوروساینس امکان ایجاد مدیریت و تغییرات مورد نظر در مغز و ذهن مدیران، کارکنان و مشتریان را جهت بروز رفتار دلخواه و در جهت رشد کسب و کار فراهم کرده است. و کوچینگ به راهبری و هدایت کسب و کارها کمک میکند. همچنین در دنیای امروز، موفقیت و تعالی یک کسب و کار منوط به شناخت و درک سیستمی از رفتار و کارکردهای شناختی مشتریان بالفعل و بالقوه است. موضوعی که نوروسایکولوژی (علم عصب روانشناختی) به خوبی و به شیوه اثر بخش راه حلهای آن را ارائه کرده و راهکارهای کارآمدی در اختیار مدیران قرار میدهد. لذا بر این اساس تمام برنامههایNBTI بر سه پایه استوار شده است: نوروساینس، کوچینگ و تحول دیجیتال.
کلاسهای موسسه NBTI چگونه است؟
اساتید ما با توجه به تجربیات علمی و عملی گسترده خود در محیطهای مختلف کسب و کار، مشاورههای ارزشمندی را به مدیران ارائه خواهند داد. تمام کلاسها و کارگاههای ما به گونهای طراحی شدهاند که بسیار پویا و کاربردی باشند.
دورههای آموزشی موسسه NBTI مناسب چه افرادی است؟
دورههای طراحی شده، برای مدیران و رهبرانی که به دنبال بهبود قابلیتهای حرفهای و سازمانی خود هستند، مناسب است. علاوه بر این، هرکسی که به دنبال انتقال به سمت نقش رهبری است، میتواند مهارتهای کلیدی خود را جهت رشد توسعه دهد. علاقه مندان به استفاده از علوم اعصاب در زمینههایی مانند مربیگری، آموزش مدیریت و توسعه رهبری نیز از این دوره بهرهمند خواهند شد. همچنین برای مشاوران، مربیان اجرایی، و متخصصان یادگیری و توسعه که میخواهند تعامل کارکنان و فرهنگ محل کار را افزایش دهند، صدق میکند.
مراحل ثبت نام در دورههای NBTI چگونه است؟
مرحله اول: شما باید درخواست آنلاین را پر کنید و مدارک مورد نیاز را پیوست کنید. مدارک لازم: رزومه کاری، مدارک شناسایی، توضیح اینکه چرا NBTI را انتخاب کردید و اینکه چرا فکر میکنید دورههای NBTI برای شما مناسب و کاربردی است. مرحله دوم: شرکت در آزمون پیش ثبت نام مرحله سوم: مصاحبه تصویری (مدت زمان 30 دقیقه) مرحله چهارم: دو تا سه روز کاری پس از دریافت نتایج آزمون و مصاحبه ، ایمیلی مبنی بر واجد شرایط بودن یا نبودن شما دریافت خواهید کرد. در صورت مناسب دانستن، 15 روز کاری برای پرداخت هزینه رزرو فرصت خواهید داشت.
تفاوت NBTI با سایر مدارس کسب و کار چیست؟
تفاوت بین NBTI و سایر مدارس کسب و کار در این است که ما مخاطبان خود را برای سازگاری با تغییرات جهانی در اکوسیستم کسب و کار آماده میکنیم. علاوه بر این، ترکیب دانش نوروساینس در کنار دانش کوچینگ و تکنولوژی نوین، دنیای جدیدی از شیوههای جدید اداره سازمان و توسعه را برای کسب و کارها ارائه میدهد که عبارتند از: تصمیمگیری بهتر و موثرتر مدیران با استفاده از ابزارهای کاربردی افزایش خلاقیت برای نوآفرینی محصولات و خدمات نوین ایجاد انگیزه در نیروی انسانی و نگهداشت سرمایه انسانی ساماندهی نوین سرمایه انسانی مدیریت عملکرد کارکنان بازاریابی و فروش بهتر محصول