پروژه واحد صنفی پوشاک آی زی

با بیش از یک دهه فعالیت در صنف پر رقابت پوشاک، پس از بهره‌گیری از خدمات انستیتو NBTI، به اهداف و دستاوردهای مهمی رسیده است. دستاوردهایی از جمله افزایش فروش، بهبود عملکرد نیروهای فروش، ایجاد فرهنگ تیمی، عارضه یابی کسب و کار، فرآیندسازی واحد فروش و سیستم سازی. این پروژه در فاز اول اجرایی، با جلسات و کارگاه‌های منتورینگ و  کوچینگ تیمی و فردی، به اهداف گفته شده، دست پیدا کرد.
این کسب و کار پس از انجام مراحل اولیه‌ی کوچینگ و منتورینگ سازمانی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین نوروبیزینس، موفق به راه‌اندازی شعبه دوم پوشاک خود شد که در نوع خود و در شرایط ناپایدار اقتصادی این روزها، دستاورد کسب و کاری مهمی برای صاحب این کسب و کار و تیمش محسوب می‌شود.

ویدئوهای پروژه شرکت پوشاک آیزی

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

× دریافت مشاوره